Logo
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 48,00 € a máte dopravu ZADARMO
Novinky
28.01.2020
Nový dizajn nášho E-shopu EVELINE Cosmetics
Dnes sme spustili nový dizajn nášho eshopu, ktorý prináša nové užívateľské prostredie optimalizované pre mobilné zariadenia. Zároveň prináša nový obje... čítať celé
01.11.2019
Eveline cosmetics - NOVINKA Royal snail starostlivosť o ruky
Nový rada starostlivosti o ruky z rady Royal snail  Intenzívne regenerujúca krémová maska ​​na ruky okamžite obnovuje komfort veľmi suchej, popraskan... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
 
  1. Úvod
  2. OBCHODNÉ PODMIENKY

1. Objednávanie tovaru

Na objednávanie tovaru slúži nákupný košík s objednávkovým formulárom, ktorý nájdete na stránke. Odoslaním objednávky potvrdzujete jej platnosť. V krátkom čase obdržíte potvrdzujúci e-mail o zaevidovaní Vašej objednávky. Potvrdzujúci e-mail bude obsahovať všetky položky z Vášho objednávkového formulára.

2. Vymedzenie pojmov

Predávajúci - prevádzkovateľ www.eveline.eu.sk

Kupujúci     - fyzická alebo právnicka osoba, ktorá vstúpila do vzťahu s predávajúcim

Tovar   - produkty alebo služby v ponuke internetového obchodu www.eveline.eu.sk

Objednávka   - kúpna zmluva na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru

 

3. Dodanie tovaru

Dodanie objednaného tovaru bude realizované kuriérom alebo na požiadanie Slovenskou poštou , v čo najkratšom termíne, podľa dostupnosti tovaru na sklade a prevádzkových možností predávajúceho. Termín vybavenia objednávky je obvykle 1-2 pracovné dni od jej potvrdenia, v tom prípade, ak je tovar na sklade. V prípade dlhšej dodacej doby bude predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti neodkladne informovať.

Objednávky odosielame v rámci Slovenskej republiky , po individuálnej dohode je možné dodanie aj do zahraničia.

Kupujúcí sa odoslaním objednávky zavazuje k odobratiu zakupeného tovaru.V prípade nevyzdvihnutia tovaru si má predávajúci právo uplatniť náklady poštovného a balného.

 

4. Platobné podmienky a cena poštovného

Spôsob dopravy si kupujúci vyberie pri objednávaní tovaru označením zvolenej možnosti.

Poplatky za  dopravu si môžete pozrieť tu cena poštovného   www.eveline.eu.sk

 

5. Ochrana osobných údajov

Osobné údaje sú chránené pred zverejnením a použitím treťou osobou. Sú použité iba pre uskutočnenie plnenia zmluvy s Kupujúcim a marketingových akcií predávajúceho.Žiadne z poskytnutých osobných údajov nebudú inak zverejnené alebo poskytnuté tretej osobe. Vyplnením objednávkového formulára dávate súhlas na zhromažďovanie a archivovanie Vašich objednávok.

6. Vrátenie zakúpeného tovaru

Tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia. Tovar je potrebné vrátiť na adresu uvedenú v kontaktoch v originálnom balení s priloženým sprievodným listom, kompletný, nepoužitý a nepoškodený. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru.

7. Záruka , reklamácie a servis

a) Kupujúci je povinný skontrolovať tovar ihneď pri prevzatí. Ak je na zásielke výrazné mechanické poškodenie, zjavne spôsobené prepravou, má právo ju neprevziať a bezodkladne informovať predávajúceho.

b) Pre uplatnenie reklamácie platí bežný reklamačný postup. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, prípadne je ohraničená dátumom spotreby. Kupujúci je povinný doručiť reklamovaný tovar predávajúcemu čistý, mechanicky nepoškodený, zabalený, vrátane faktúry.

c) Právo na záruku zaniká v prípade, že k závade došlo mechanickým poškodením výrobku, nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom alebo iným porušením záručných podmienok alebo návodu na poúžívanie. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou.

d) Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.

e) Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku reklamačného konania (deň prijatia reklamovaného tovaru), v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.

8. Neprevzatie zásielky - balíka

Každá potvrdená objednávka je zo strany zákazníka záväzná podľa našich obchodných podmienok (OZ §544-545, zákon č. 40/1964 Zb.) Bezdôvodné a neopodstatnené neprebratie balíka zaslaného zákazníkovi na dobierku v danej úložnej lehote sa chápe ako hrubé porušenie obchodných podmienok, pretože zákazník je vždy informovaný elektronickou formou o vyexpedovaní balíka. V prípade neprebratia dobierkovej zásielky zákazníkom si predávajúci vyhradzuje právo požadovať od zákazníka zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 €. V tejto sume sú zahrnuté náklady: poštovné na odoslanie tovaru kupujúcemu,poplatok za vrátenie balíka,obalový materiál, administratíva . Zákazníkovi bude odoslaná elektronickou formou a taktiež poštou faktúra (splatnosť 14 dní). Túto je možné zaplatiť na účet predajcu alebo poštovou poukážkou.

Ak sa zákazník rozhodne o opätovné zaslanie balíka, je povinný uhradiť platbu vopred za tovar (ako aj opätovné poštovné) na účet predajcu. V tomto prípade mu nebude účtovaný poplatok za porušenie týchto obchodných podmienok.

Ak zákazník nezaplatí objednávku či poplatok za porušenie obchodných podmienok v uvedenej lehote, bude predajca nútený vymáhať pohľadávku súdnou cestou. Zákazník nesie plnú zodpovednosť za takto vzniknutú situáciu a v plnej výške hradí všetky náklady spojené s vymáhaním pohľadávky: súdny poplatok, trovy právneho a exekučného konania.

Pri neprevzatí zásielky, teda porušení zmluvy a odmietaním komunikácie sa kupujúci automaticky zaradí na Čiernu listinu zákazníkov. So zákazníkmi umiestenenými na tejto listine odmietame ďalšiu spoluprácu. Ak takýto zákazník uhradí všetky náklady, ktoré musel predavajúci vynaložiť na odoslanie objednávky, tohto kupujúceho z listiny vymažeme. Táto listina nie je verejne prístupná a slúži len na interné nahliadnutie. 

 

9. Záverečné ustanovenia

Tieto Dodacie podmienky sú platné od 1.1.2020. Spoločnosť si vyhradzuje právo zmeny dodacích podmienok bez predchádzajúceho upozornenia.,-

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo "Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb." v znení neskorších zákonných úprav, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

V prípade akýchkoľvek informácií, napíšte nám prostredníctvom emailu, prípadne telefonicky na niektoré z čísiel uvedených v kontaktoch.

 

 


 

Facebook

kde nás nájdete

EVELINE / Ostravská 6 / Košice

Logo
EVELINE.eu.sk
Zákaznícka podpora EVELINE.eu.sk
(Po-Pia ) 9:00-18:00
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.